OBCHODNÉ PODMIENKY INTERNETOVÉHO OBCHODU FLORASYSTEM.SK
1. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
Nákup v internetovom obchode FLORASYSTEM.SK môžu uskutočňovať fyzické a
právnické osoby bez obmedzenia. Zaslaním objednávky na tovar prostredníctvom
internetového obchodu FLORASYSTEM.SK dáva zákazník súhlas s týmito Všeobecnými
obchodnými podmienkami (VOP).
Predávajúci: FLORASYSTEM s.r.o.,
so sídlom: Kamenná 11, 010 01 Žilina, IČO: 47612541, IČ
DPH: SK2023965075, zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Žilina, vložka
č.: 61324/L, oddiel: Sro
E-mail: obchod@florasystem.sk
Telefonický kontakt: +421 918 521 056
Orgán dozoru:
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Predmestská 71, P.O. BOX B-89, 011 79 Žilina 1
Odbor výkonu dozoru
za@soi.sk
tel. č. 041/763 21 30, 041/724 58 68
Kupujúci: Fyzická alebo právnická osoba, ktorá svojou objednávkou vstúpila
do obchodného vzťahu s predávajúcim.
2. OBJEDNÁVANIE TOVARU
Kupujúci si môže tovar objednať vyplnením objednávky na internetovom
obchode Predávajúceho: www.florasystem.sk
Po odoslaní objednávky Kupujúcim vznikne zmluvný vzťah medzi Kupujúcim a Predávajúcim.
Kupujúci sa odoslaním objednávky zaväzuje za objednaný tovar zaplatiť celú
kúpnu cenu, vrátane prepravných a iných nákladov, a to podľa platných
obchodných podmienok Predávajúceho.
Kupujúci odoslaním objednávky potvrdzuje pravdivosť a správnosť fakturačných
a dodacích údajov, ktoré zadal pri vypĺňaní objednávky.
Každá objednávka musí obsahovať:
-
Meno Kupujúceho
-
Poštovú adresu pre doručenie tovaru
-
Telefonický kontakt a e-mail
Kupujúceho
-
Objednávací kód tovaru alebo presný
názov tovaru (podľa obsahu internetového obchodu)
-
Počet kusov z každej položky
objednávaného tovaru
-
Spôsob úhrady za tovar
-
Spôsob prepravy a prevzatia tovaru
Objednávka Kupujúceho - právnickej osoby - musí obsahovať aj:
-
IČO a DIČ (IČ DPH ak je platcom
DPH) spoločnosti
-
Údaj o kontaktnej osobe a telefonický
kontakt
-
Fakturačnú adresu (ak je iná ako
adresa dodania)
Minimálna hodnota objednávky za položku je 5 €.
Po odoslaní objednávky obdrží Kupujúci potvrdenie o prijatí objednávky na
ním v objednávke uvedenú adresu (e-mail) a následne po príprave
objednaného tovaru obdrží Kupujúci potvrdenie objednávky s oznámením, že je pre
neho tovar zarezervovaný. Pracovníci Predávajúceho môžu Kupujúceho kontaktovať
dodatočne aj telefonicky či e-mailom za účelom overenia objednávky alebo
doplnenia prípadných požadovaných informácií, respektíve za účelom úpravy
objednávky z dôvodu výpadku skladových zásob.
Ďalšie informácie o objednávaní tovaru nájdete v sekcii AKO NAKUPOVAŤ3. PLATOBNÉ PODMIENKY A CENY Kupujúci môže vykonať platbu za objednávku jedným z nasledujúcich spôsobov: Pred prevzatím tovaru: bankovým
prevodom po odoslaní objednávky
Pri prevzatí tovaru: na dobierku
Pri platbe za objednávku pred prevzatím tovaru Kupujúci vykoná úhradu až po
tom, ako mu bude na v objednávke zadanú e-mailovú adresu doručené potvrdenie o zarezervovaní
tovaru („Potvrdenie objednávky“). V prípade, že Kupujúcemu nebudú údaje k úhrade ceny objednávky doručené do
48 hodín od doručenia Potvrdenia objednávky, je potrebné kontaktovať Predávajúceho
e-mailom alebo telefonicky. V prípade ak Kupujúci zvolí možnosť platby za objednávku pred jej prevzatím,
avšak neuhradí cenu objednávky do 4 dní od doručenia Potvrdenia objednávky, Predávajúci
ma právo zrušiť rezerváciu tovaru pre Kupujúceho na základe jeho objednávky a
označiť objednávku za zrušenú. Zároveň týmto zaniká zmluvný vzťah medzi Kupujúcim
a Predávajúcim. V poslednom e-maily bude priložená faktúra (daňový
doklad). Predmetom fakturácie bude objednaný tovar a prepravné náklady. Platné ceny tovaru sú uvedené pri jednotlivých položkách a platia výhradne
pre nákup v internetovom obchode FLORASYSTEM.SK. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu cien tovaru. Predávajúci garantuje dodanie tovaru za cenu, ktorá bola uvedená v
internetovom obchode v čase zadania objednávky tovaru. 4. DOPRAVA A DODACIE PODMIENKY Objednaný tovar bude odoslaný Kupujúcemu zvoleným spôsobom. Pri odbere zeminy budú použité na prepravu europalety. Ostatný ťažký a
veľký tovar bude posielaný uložený na obyčajnej palete. Cenník paletovej dopravy platí pre 1 ks naloženej palety. V prípade
nutnosti uloženia tovaru na viacerých paletách, bude Kupujúci informovaný o
výške ceny za dopravu. Tovar bude odoslaný Kupujúcemu do 7 pracovných dní od prijatia objednávky,
okrem prípadu, kedy Kupujúci zvolil možnosť platby za objednávku pred prevzatím
tovaru – v tom prípade bude tovar odoslaný do 7 pracovných dní od úhrady
ceny objednávky. V prípade
záujmu Kupujúceho o expresné dodanie objednávky, je potrebné kontaktovať Predávajúceho
a objednať túto službu za príplatok 5 €. Následne Predávajúci dohodne s Kupujúcim termín
expresného dodania (závisí to odo dňa objednania = víkend...). Pri platbe pred
prevzatím tovaru je termín expresného dodania závislý od úhrady ceny objednávky
a príplatku za expresné dodanie.
V prípade, ak si Kupujúci neprevezme tovar od dopravcu, má Predávajúci právo
odstúpiť od kúpnej zmluvy uzavretej medzi Predávajúcim a Kupujúcim na
základe zadanej objednávky. Predávajúcemu v dôsledku neprevzatia objednaného
tovaru Kupujúcim vzniká nárok na úhradu nákladov na dopravu v plnej výške. Ak
zo strany Kupujúceho už došlo k úhrade kúpnej ceny objednávky pred dodaním
tovaru, je Predávajúci oprávnený započítať si svoju pohľadávku z titulu nároku
na náhradu nákladov na dopravu objednávky so zaplatenou cenou objednávky.
Za doručenie objednávky Predávajúci účtuje náklady na dopravu podľa
nižšie uvedeného:
Kuriérskou službou:
Váha
|
Cena spolu s DPH
|
Cena s dobierkou s DPH
|
v kg
|
€
|
Dobierka 0 € = zdarma
|
do 3
|
4,00 €
|
4,00 €
|
do 5
|
4,30 €
|
4,30 €
|
do 10
|
4,70 €
|
4,70 €
|
do 15
|
5,00 €
|
5,00 €
|
do 20
|
5,80 €
|
5,80 €
|
do 25
|
6,20 €
|
6,20 €
|
do 30
|
6,40 €
|
6,40 €
|
do 40
|
9,20 €
|
9,20 €
|
do 50
|
11,30 €
|
11,30 €
|
SLEDOVANIE ZÁSIELOK TRACK & TRACE (zadajte číslo zásielky z posledného e-mailu):Kuriér DPD: https://www.dpd.com/sk/sk/cakam-balik/sledovanie-balikov/
Zľavy pre maloodberateľov pri nákupe nad:
200 € - zľava 5%
55. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY (V PRÍPADE, AK JE KUPUJÚCIM SPOTREBITEĽ)
Kupujúci (spotrebiteľ) má právo na odstúpenie
od kúpnej zmluvy uzavretej na základe objednávky zadanej u Predávajúceho na
internetovom obchode FLORASYSTEM.SK aj bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych
dní od prevzatia tovaru, za podmienok uvedených v § 19 a nasl. zákona č. 108/2024
Z.z., o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Kupujúci
(spotrebiteľ) môže odstúpiť od zmluvy uzavretej na základe objednávky zadanej
u Predávajúceho na internetovom obchode FLORASYSTEM.SK aj pred začatím
plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy podľa prvej vety. Lehota na odstúpenie
od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od
zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.
Kupujúci (spotrebiteľ) môže využiť
právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy aj bez uvedenia dôvodu písomne na adrese
Predávajúceho, elektronickou poštou na adrese obchod@florasystem.sk
alebo osobne na oddelení internetového predaja na adrese sídla Predávajúceho:
FLORASYSTEM, s.r.o., Kamenná 11, 010 01 Žilina. Kupujúci
(spotrebiteľ) má právo v rámci lehoty na odstúpenie od kúpnej zmluvy tovar po
prevzatí rozbaliť a odskúšať spôsobom obvyklým pri nákupe daného tovaru v
klasickom „kamennom“ obchode. Odskúšanie neznamená začať tovar používať a po takomto
používaní ho vrátiť Predávajúcemu.
V prípade tovaru zakúpeného ako
balenie musí byť tento vrátený ako balenie (celok) v neporušenom obale. Pri
odstúpení od zmluvy Kupujúci znáša priame náklady na vrátenie tovaru Predávajúcemu
alebo osobe poverenej Predávajúcim
na prevzatie tovaru, a to aj v prípade tovaru, ktorý vzhľadom na jeho
povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty.
Odstúpením Kupujúceho od kúpnej
zmluvy sa zmluva od začiatku ruší, pričom Predávajúci je povinný prevziať tovar
vrátený Kupujúcim späť a vrátiť Kupujúcemu všetky platby, ktoré od neho prijal
na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu,
dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov, a to najneskôr v lehote
14 dní od prevzatia vráteného tovaru od Kupujúceho, a to formou podľa
voľby Kupujúceho (poštovou poukážkou, v hotovosti v prípade osobného
vrátenia tovaru alebo bezhotovostným prevodom na účet, ktorého číslo uvedie Kupujúci
v odstúpení od kúpnej zmluvy). Tovar musí byť vrátený v pôvodnom stave, nesmie javiť
známky používania, nesmie byť poškodený, musí byť kompletný, vrátane
príslušenstva, originálu dokladu o kúpe tovaru, záručného listu a návodu atď. Pokiaľ
je možné, Kupujúci by mal tovaru vrátiť v pôvodnom obale, čím sa zabezpečí jeho
bezpečná preprava k Predávajúcemu. Predávajúci nenesie zodpovednosť za
poškodenia tovaru, ktoré vzniknú počas prepravy v dôsledku nedostatočne
zabaleného tovaru.
V prípade, že Kupujúci odstúpi od
zmluvy a doručí Predávajúcemu tovar, ktorý je používaný, poškodený alebo
neúplný, Predávajúci je oprávnený vrátiť Kupujúcemu cenu tovaru zodpovedajúcu hodnote
tovaru v stave, v akom je Kupujúcim vrátený, tzn. podľa výšky
opotrebenia tovaru, pričom znížená hodnota tovaru podľa jeho opotrebenia zodpovedá
1% z pôvodnej ceny tovaru za každý začatý deň od prevzatia tovaru do vrátenia
tovaru Predávajúcemu.
Na uplatnenie práva na odstúpenie od zmluvy môže Kupujúci využiť
nasledovný formulár:
VZOROVÝ FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
6. REKLAMÁCIE
Predávajúci zodpovedá za vady
tovaru, ktoré sa prejavia v záručnej lehote, pričom Kupujúci je povinný
reklamáciu vád tovaru bezodkladne uplatniť u Predávajúceho podľa platného
reklamačného poriadku.
Reklamovať sa môže len tovar
zakúpený u Predávajúceho.
Pre uplatnenie reklamácie tovaru je
Kupujúci povinný spolu s chybným tovarom zaslať Predávajúcemu aj podpísanú
žiadosť o reklamáciu, v ktorej uvedie popis vady a druh nároku, ktorý
v rámci reklamácie vady tovaru uplatňuje. Pre uznanie reklamácie je nutné
zaslať aj kópiu daňového dokladu preukazujúceho nadobudnutie tovaru.
Reklamovaný tovar musí byť Predávajúcemu
predložený kompletný, s príslušenstvom, pokiaľ možno v originálnom obale.
Vyriešenie reklamácie v záručnej
dobe je bezplatné. Pokiaľ však bude reklamácia neoprávnená, Predávajúci je
oprávnený Kupujúcemu účtovať prepravné náklady spojené s vrátením reklamovaného
tovaru Kupujúcemu.
Reklamácia vád tovaru bude vyriešená
do 30 dní odo dňa vytknutia vady.
Záruka pri prepravovanom tovare:
Záručná doba sa nevzťahuje na mechanické poškodenie výrobku, či už úmyselné
alebo neúmyselné, na prirodzené opotrebovanie tovaru, na používanie tovaru v
rozpore s podmienkami a spôsobom jeho používania či účelom jeho použitia uvedenými
v záručnom liste či inej priloženej dokumentácii, neodborným zachádzaním,
obsluhou či použitím. Záruka sa taktiež nevzťahuje na vady spôsobené
okolnosťami vyššej moci (prírodné živly, vojnové konflikty a pod.). Pod
záruku nespadá tovar - výrobok, ktorý bol rozobraný alebo opravený osobou,
ktorá nie je autorizovaným partnerom výrobcu. Nárok na uplatnenie záruky zaniká
pri poškodení tovaru pri preprave, takto vzniknuté škody je potrebné riešiť s
dopravcom pri preberaní tovaru a spísať s ním protokol o poškodenej zásielke.
Poškodenie tovaru pri preprave:
Tovar je pri odoslaní bezpečne zabalený. Pri preberaní tovaru je Kupujúci
povinný vždy skontrolovať stav obalu a v prípade poškodenia obalu, skontrolovať
tovar. Ak Kupujúci zistí poškodenie tovaru, spíše s vodičom protokol o škode
a zároveň vyplní reklamačný formulár na stránke Predávajúceho dostupný tu: STIAHNUŤ
REKLAMAČNÝ FORMULÁR TU.
Reklamácie sú vybavované v súlade s príslušnou
právnou úpravou slovenského právneho poriadku.
7. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
Kompletné informácie o ochrane
osobných údajov nájdete v sekcií ochrana
osobných údajov.
8. Alternatívny spôsob riešenia spotrebiteľských sporov
V prípade, ak sa Kupujúci –
spotrebiteľ domnieva, že boli porušené jeho práva, alebo nie je spokojný so
spôsobom, ktorým bola vybavená jeho reklamácia, svoju žiadosť o nápravu môže
zaslať na emailovú adresu: obchod@florasystem.sk .
V prípade, ak Kupujúci –
spotrebiteľ nie je spokojný s odpoveďou na jeho žiadosť o nápravu
alebo ak na jeho žiadosť nebude odpovedané do 30 dní odo dňa jej odoslania na
uvedenú emailovú adresu Predávajúceho, prípadne nebude spokojný
s našim riešením, potom na základe Zákona č. 108/2024 o ochrane
spotrebiteľa má Kupujúci – spotrebiteľ právo podať
žiadosť o nápravu podľa osobitného predpisu, ktorým je Zákon č. 391/2015 Z.z. o
alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov. Možnosť obrátiť sa na súd tým
nie je dotknutá.
Návrh (žiadosť) môže Kupujúci - spotrebiteľ podať
spôsobom určeným podľa § 12 Zákona č. 391/2015 Z.z.. Na podanie návrhu môžete
využiť formulár, ktorého vzor je dostupný aj na webovom sídle príslušného orgánu
alternatívneho riešenia sporov, ktorým je Slovenská obchodná inšpekcia: https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi
Adresa na podávanie podaní v elektronickej podobe na
Slovenskú obchodnú inšpekciu je ars@soi.sk .
Náklady spojené s alternatívnym
riešením sporu znáša každá zo strán sporu samostatne bez možnosti ich náhrady.
9. Zber a recyklácia odpadu
Súhlasom s týmito Všeobecnými obchodnými
podmienkami súhlasí Kupujúci s tým, že jeho objednávka bude zabalená do
recyklovaného obalu.
Spoločnosť Predávajúceho je členom kolektívneho systému Natur-pack,
a.s., prostredníctvom ktorého zabezpečuje zber a recykláciu elektroodpadu.
Staré elektrozariadenia môže Kupujúci odovzdať Predávajúcemu pri kúpe nového elektrozariadenia,
alebo ho odovzdať na zbernom mieste v obci. Elektrozariadenie nepatrí do
komunálneho odpadu.
|