Aktuálna doba vybavenia objednávky: 4 pracovné dni

0,00 €
košík 0
Akcia Novinky

OBCHODNÉ PODMIENKY INTERNETOVÉHO OBCHODU FLORASYSTEM.SK

1. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

Nákup v internetovom obchode FLORASYSTEM.SK môžu uskutočňovať fyzické a právnické osoby bez obmedzenia. Zaslaním objednávky na tovar prostredníctvom internetového obchodu FLORASYSTEM.SK dáva zákazník súhlas s týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami (VOP).

Predávajúci: FLORASYSTEM s.r.o., so sídlom: Kamenná 11, 010 01 Žilina, IČO: 47612541, IČ DPH: SK2023965075, zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Žilina, vložka č.: 61324/L, oddiel: Sro

E-mail: obchod@florasystem.sk

Telefonický kontakt: +421 918 521 056

Orgán dozoru:
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Predmestská 71, P.O. BOX B-89, 011 79 Žilina 1   
Odbor výkonu dozoru 
za@soi.sk
tel. č. 041/763 21 30, 041/724 58 68

Kupujúci: Fyzická alebo právnická osoba, ktorá svojou objednávkou vstúpila do obchodného vzťahu s predávajúcim.

2. OBJEDNÁVANIE TOVARU

Kupujúci si môže tovar objednať vyplnením objednávky na internetovom obchode Predávajúceho: www.florasystem.sk

Po odoslaní objednávky Kupujúcim vznikne zmluvný vzťah medzi Kupujúcim a Predávajúcim. Kupujúci sa odoslaním objednávky zaväzuje za objednaný tovar zaplatiť celú kúpnu cenu, vrátane prepravných a iných nákladov, a to podľa platných obchodných podmienok Predávajúceho.

Kupujúci odoslaním objednávky potvrdzuje pravdivosť a správnosť fakturačných a dodacích údajov, ktoré zadal pri vypĺňaní objednávky.

Každá objednávka musí obsahovať:

-       Meno Kupujúceho

-       Poštovú adresu pre doručenie tovaru

-       Telefonický kontakt a e-mail Kupujúceho

-       Objednávací kód tovaru alebo presný názov tovaru (podľa obsahu internetového obchodu)

-       Počet kusov z každej položky objednávaného tovaru

-       Spôsob úhrady za tovar

-       Spôsob prepravy a prevzatia tovaru

Objednávka Kupujúceho - právnickej osoby - musí obsahovať aj:

-       IČO a DIČ (IČ DPH ak je platcom DPH) spoločnosti

-       Údaj o kontaktnej osobe a telefonický kontakt

-       Fakturačnú adresu (ak je iná ako adresa dodania)

Minimálna hodnota objednávky za položku je 5 €.

Po odoslaní objednávky obdrží Kupujúci potvrdenie o prijatí objednávky na ním v objednávke uvedenú adresu (e-mail) a následne po príprave objednaného tovaru obdrží Kupujúci potvrdenie objednávky s oznámením, že je pre neho tovar zarezervovaný. Pracovníci Predávajúceho môžu Kupujúceho kontaktovať dodatočne aj telefonicky či e-mailom za účelom overenia objednávky alebo doplnenia prípadných požadovaných informácií, respektíve za účelom úpravy objednávky z dôvodu výpadku skladových zásob.

Ďalšie informácie o objednávaní tovaru nájdete v sekcii  AKO NAKUPOVAŤ

3. PLATOBNÉ PODMIENKY A CENY

Kupujúci môže vykonať platbu za objednávku jedným z nasledujúcich spôsobov:

Pred prevzatím tovaru: bankovým prevodom po odoslaní objednávky


Pri prevzatí tovaru: na dobierku

 

Pri platbe za objednávku pred prevzatím tovaru Kupujúci vykoná úhradu až po tom, ako mu bude na v objednávke zadanú e-mailovú adresu doručené potvrdenie o zarezervovaní tovaru („Potvrdenie objednávky“).

V prípade, že Kupujúcemu nebudú údaje k úhrade ceny objednávky doručené do 48 hodín od doručenia Potvrdenia objednávky, je potrebné kontaktovať Predávajúceho e-mailom alebo telefonicky.

V prípade ak Kupujúci zvolí možnosť platby za objednávku pred jej prevzatím, avšak neuhradí cenu objednávky do 4 dní od doručenia Potvrdenia objednávky, Predávajúci ma právo zrušiť rezerváciu tovaru pre Kupujúceho na základe jeho objednávky a označiť objednávku za zrušenú. Zároveň týmto zaniká zmluvný vzťah medzi Kupujúcim a Predávajúcim.

V poslednom e-maily bude priložená faktúra (daňový doklad). Predmetom fakturácie bude objednaný tovar a prepravné náklady.

Platné ceny tovaru sú uvedené pri jednotlivých položkách a platia výhradne pre nákup v internetovom obchode FLORASYSTEM.SK.

Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu cien tovaru.

Predávajúci garantuje dodanie tovaru za cenu, ktorá bola uvedená v internetovom obchode v čase zadania objednávky tovaru.

4. DOPRAVA A DODACIE PODMIENKY

Objednaný tovar bude odoslaný Kupujúcemu zvoleným spôsobom.

Pri odbere zeminy budú použité na prepravu europalety. Ostatný ťažký a veľký tovar bude posielaný uložený na obyčajnej palete.

Cenník paletovej dopravy platí pre 1 ks naloženej palety. V prípade nutnosti uloženia tovaru na viacerých paletách, bude Kupujúci informovaný o výške ceny za dopravu.

Tovar bude odoslaný Kupujúcemu do 7 pracovných dní od prijatia objednávky, okrem prípadu, kedy Kupujúci zvolil možnosť platby za objednávku pred prevzatím tovaru – v tom prípade bude tovar odoslaný do 7 pracovných dní od úhrady ceny objednávky.

V prípade záujmu Kupujúceho o expresné dodanie objednávky, je potrebné kontaktovať Predávajúceho a objednať túto službu za príplatok 5 €. Následne Predávajúci dohodne s Kupujúcim termín expresného dodania (závisí to odo dňa objednania = víkend...). Pri platbe pred prevzatím tovaru je termín expresného dodania závislý od úhrady ceny objednávky a príplatku za expresné dodanie.


V prípade, ak si Kupujúci neprevezme tovar od dopravcu, má Predávajúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy uzavretej medzi Predávajúcim a Kupujúcim na základe zadanej objednávky. Predávajúcemu v dôsledku neprevzatia objednaného tovaru Kupujúcim vzniká nárok na úhradu nákladov na dopravu v plnej výške. Ak zo strany Kupujúceho už došlo k úhrade kúpnej ceny objednávky pred dodaním tovaru, je Predávajúci oprávnený započítať si svoju pohľadávku z titulu nároku na náhradu nákladov na dopravu objednávky so zaplatenou cenou objednávky.

 

Za doručenie objednávky Predávajúci účtuje náklady na dopravu podľa nižšie uvedeného:

Kuriérskou službou:


Váha

Cena spolu s  DPH

Cena s dobierkou s DPH

v kg

Dobierka 0 € = zdarma

do 3

4,00 €

4,00 €

do 5

4,30 €

4,30 €

do 10

4,70 €

4,70 €

do 15

5,00 €

5,00 €

do 20

5,80 €

5,80 €

do 25

6,20 €

6,20 €

do 30

6,40 €

6,40 €

do 40

9,20 €

9,20 €

do 50

11,30 €

11,30 €



SLEDOVANIE ZÁSIELOK TRACK & TRACE (zadajte číslo zásielky z posledného e-mailu):

Kuriér DPD: https://www.dpd.com/sk/sk/cakam-balik/sledovanie-balikov/

Zľavy pre maloodberateľov pri nákupe nad:

200 € - zľava 5%

55. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY (V PRÍPADE, AK JE KUPUJÚCIM SPOTREBITEĽ)

 

Kupujúci (spotrebiteľ) má právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy uzavretej na základe objednávky zadanej u Predávajúceho na internetovom obchode FLORASYSTEM.SK aj bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní od prevzatia tovaru, za podmienok uvedených v § 19 a nasl. zákona č. 108/2024 Z.z., o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Kupujúci (spotrebiteľ) môže odstúpiť od zmluvy uzavretej na základe objednávky zadanej u Predávajúceho na internetovom obchode FLORASYSTEM.SK aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy podľa prvej vety. Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.

 

Kupujúci (spotrebiteľ) môže využiť právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy aj bez uvedenia dôvodu písomne na adrese Predávajúceho, elektronickou poštou na adrese obchod@florasystem.sk alebo osobne na oddelení internetového predaja na adrese sídla Predávajúceho: FLORASYSTEM, s.r.o., Kamenná 11, 010 01 Žilina. Kupujúci (spotrebiteľ) má právo v rámci lehoty na odstúpenie od kúpnej zmluvy tovar po prevzatí rozbaliť a odskúšať spôsobom obvyklým pri nákupe daného tovaru v klasickom „kamennom“ obchode. Odskúšanie neznamená začať tovar používať a po takomto používaní ho vrátiť Predávajúcemu.

 

V prípade tovaru zakúpeného ako balenie musí byť tento vrátený ako balenie (celok) v neporušenom obale. Pri odstúpení od zmluvy Kupujúci znáša priame náklady na vrátenie tovaru Predávajúcemu alebo osobe poverenej Predávajúcim na prevzatie tovaru, a to aj v prípade tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty.

 

Odstúpením Kupujúceho od kúpnej zmluvy sa zmluva od začiatku ruší, pričom Predávajúci je povinný prevziať tovar vrátený Kupujúcim späť a vrátiť Kupujúcemu všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov, a to najneskôr v lehote 14 dní od prevzatia vráteného tovaru od Kupujúceho, a to formou podľa voľby Kupujúceho (poštovou poukážkou, v hotovosti v prípade osobného vrátenia tovaru alebo bezhotovostným prevodom na účet, ktorého číslo uvedie Kupujúci v odstúpení od kúpnej zmluvy). Tovar musí byť vrátený v pôvodnom stave, nesmie javiť známky používania, nesmie byť poškodený, musí byť kompletný, vrátane príslušenstva, originálu dokladu o kúpe tovaru, záručného listu a návodu atď. Pokiaľ je možné, Kupujúci by mal tovaru vrátiť v pôvodnom obale, čím sa zabezpečí jeho bezpečná preprava k Predávajúcemu. Predávajúci nenesie zodpovednosť za poškodenia tovaru, ktoré vzniknú počas prepravy v dôsledku nedostatočne zabaleného tovaru.

 

V prípade, že Kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí Predávajúcemu tovar, ktorý je používaný, poškodený alebo neúplný, Predávajúci je oprávnený vrátiť Kupujúcemu cenu tovaru zodpovedajúcu hodnote tovaru v stave, v akom je Kupujúcim vrátený, tzn. podľa výšky opotrebenia tovaru, pričom znížená hodnota tovaru podľa jeho opotrebenia zodpovedá 1% z pôvodnej ceny tovaru za každý začatý deň od prevzatia tovaru do vrátenia tovaru Predávajúcemu.

 

Na uplatnenie práva na odstúpenie od zmluvy môže Kupujúci využiť nasledovný formulár:

VZOROVÝ FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

6. REKLAMÁCIE

 

Predávajúci zodpovedá za vady tovaru, ktoré sa prejavia v záručnej lehote, pričom Kupujúci je povinný reklamáciu vád tovaru bezodkladne uplatniť u Predávajúceho podľa platného reklamačného poriadku.

 

Reklamovať sa môže len tovar zakúpený u Predávajúceho.

 

Pre uplatnenie reklamácie tovaru je Kupujúci povinný spolu s chybným tovarom zaslať Predávajúcemu aj podpísanú žiadosť o reklamáciu, v ktorej uvedie popis vady a druh nároku, ktorý v rámci reklamácie vady tovaru uplatňuje. Pre uznanie reklamácie je nutné zaslať aj kópiu daňového dokladu preukazujúceho nadobudnutie tovaru.

 

Reklamovaný tovar musí byť Predávajúcemu predložený kompletný, s príslušenstvom, pokiaľ možno v originálnom obale.

 

Vyriešenie reklamácie v záručnej dobe je bezplatné. Pokiaľ však bude reklamácia neoprávnená, Predávajúci je oprávnený Kupujúcemu účtovať prepravné náklady spojené s vrátením reklamovaného tovaru Kupujúcemu.

 

Reklamácia vád tovaru bude vyriešená do 30 dní odo dňa vytknutia vady.

 

Záruka pri prepravovanom tovare: Záručná doba sa nevzťahuje na mechanické poškodenie výrobku, či už úmyselné alebo neúmyselné, na prirodzené opotrebovanie tovaru, na používanie tovaru v rozpore s podmienkami a spôsobom jeho používania či účelom jeho použitia uvedenými v záručnom liste či inej priloženej dokumentácii, neodborným zachádzaním,  obsluhou či použitím. Záruka sa taktiež nevzťahuje na vady spôsobené okolnosťami vyššej moci (prírodné živly, vojnové konflikty a pod.). Pod záruku nespadá tovar - výrobok, ktorý bol rozobraný alebo opravený osobou, ktorá nie je autorizovaným partnerom výrobcu. Nárok na uplatnenie záruky zaniká pri poškodení tovaru pri preprave, takto vzniknuté škody je potrebné riešiť s dopravcom pri preberaní tovaru a spísať s ním protokol o poškodenej zásielke.

 

Poškodenie tovaru pri preprave: Tovar je pri odoslaní bezpečne zabalený. Pri preberaní tovaru je Kupujúci povinný vždy skontrolovať stav obalu a v prípade poškodenia obalu, skontrolovať tovar. Ak Kupujúci zistí poškodenie tovaru, spíše s vodičom protokol o škode a zároveň vyplní reklamačný formulár na stránke Predávajúceho dostupný tu: STIAHNUŤ REKLAMAČNÝ FORMULÁR TU.

Reklamácie sú vybavované v súlade s príslušnou právnou úpravou slovenského právneho poriadku.

 

7. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

Kompletné informácie o ochrane osobných údajov nájdete v sekcií ochrana osobných údajov.

 

8. Alternatívny spôsob riešenia spotrebiteľských sporov

 

V prípade, ak sa Kupujúci – spotrebiteľ domnieva, že boli porušené jeho práva, alebo nie je spokojný so spôsobom, ktorým bola vybavená jeho reklamácia, svoju žiadosť o nápravu môže zaslať na emailovú adresu: obchod@florasystem.sk .

 

V prípade, ak Kupujúci – spotrebiteľ nie je spokojný s odpoveďou na jeho žiadosť o nápravu alebo ak na jeho žiadosť nebude odpovedané do 30 dní odo dňa jej odoslania na uvedenú emailovú adresu Predávajúceho, prípadne nebude spokojný s našim riešením, potom na základe Zákona č. 108/2024 o ochrane spotrebiteľa má Kupujúci – spotrebiteľ právo podať žiadosť o nápravu podľa osobitného predpisu, ktorým je Zákon č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov. Možnosť obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá.

 

Návrh (žiadosť) môže Kupujúci - spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa § 12 Zákona č. 391/2015 Z.z.. Na podanie návrhu môžete využiť formulár, ktorého vzor je dostupný aj na webovom sídle príslušného orgánu alternatívneho riešenia sporov, ktorým je Slovenská obchodná inšpekcia: https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi

 

Adresa na podávanie podaní v elektronickej podobe na Slovenskú obchodnú inšpekciu je ars@soi.sk .

 

Náklady spojené s alternatívnym riešením sporu znáša každá zo strán sporu samostatne bez možnosti ich náhrady.

 

9. Zber a recyklácia odpadu

 

Súhlasom s týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami súhlasí Kupujúci s tým, že jeho objednávka bude zabalená do recyklovaného obalu.

 

Spoločnosť Predávajúceho je členom kolektívneho systému Natur-pack, a.s., prostredníctvom ktorého zabezpečuje zber a recykláciu elektroodpadu. Staré elektrozariadenia môže Kupujúci odovzdať Predávajúcemu pri kúpe nového elektrozariadenia, alebo ho odovzdať na zbernom mieste v obci. Elektrozariadenie nepatrí do komunálneho odpadu.

designed by run.sk